جان بی قرار

دستنوشته های خواندنی

جان بی قرار

دستنوشته های خواندنی

مطالب و افکار زیبا

پرداخت اینترنتی قبض جریمه

جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ق.ظ

قبوض جریمه خود را با کمک اینترنت و سایت راهور به صورت آنلاین پرداخت کنید.

برای استعلام میزان خلافی و جریمه خودروی خود به وبسایت راهور مراجعه نمایید. بر اساس بررسی های یک شرکت بیمه در ایالات متحده، رانندگان امروز نسبت به سال 2009 کمتر با تلفن همراه خود در حین رانندگی صحبت می کنند، اما تعداد افرادی که به ارسال پیام مشغول بوده اند حدود 5 درصد افزایش یافته است.

شما می توانید جریمه رانندگی را به صورت اینترنتی پرداخت کنید. نتایج این تحقیق نشان می دهد که 48 درصد از رانندگان در صورتی که در خطر تصادف قرار می گرفتند ارسال پیام را متوقف می کردند. 42 درصد نیز گفته اند که اگر از بابت جریمه نگرانی وجود داشت، موبایل خود را کنار می گذاشتند. 36 درصد از پرسش شوندگان هم اذعان داشتند که از ترس توقف توسط پلیس نوشتن پیام خود را کنار می گذارند.

پرداخت قبض جریمه به صورت اینترنتی: در 46 ایالت آمریکا تایپ پیام در حین رانندگی شامل جریمه می شود. در 14 ایالت دیگر در دست گرفتن موبایل به هر دلیلی هنگام رانندگی ممنوع است. همچنین پلیس ها می توانند از ابزار رهگیری موقعیت لحظه ای برای تشخص دخیل بودن استفاده از تلفن همراه در تصادف ها استفاده کنند.

دریافت خلافی خودرو با کمک سایت راهور: اما مشکلات مربوط به استفاده از موبایل تنها محدود به رانندگان نمی شود. تحقیقات اخیر نشان داده که عامل درصد قابل توجهی از تصادفات نه حواس پرتی راننده، بلکه مشغول بودن عابرین پیاده با موبایل های هوشمند خود است. با ادامه مطلب دیجیاتو را همراهی کنید

دیگر برای دریافت خلافی خودرو و پرداخت قبض جریمه نیاز به مراجعه به پلیس +10 را نخواهید داشت. کار با تلفن همراه در حین رانندگی اشتباه بزرگیست، اما زل زدن به تلفن همراه در حین راه رفتن هم اشتباه کوچکی به شمار نمی رود. بر اساس تحقیقات، رشد میزان استفاده از موبایل های هوشمند در حین راه رفتن ارتباط معنا داری با افزایش میزان جراحات حاصل از برخورد عابرین پیاده با یکدیگر دارد.

به صورت اینترنتی قبض جریمه و خلافی خودرو را دریافت کنید: هر کس دیگری را مقصر می داند. 75 درصد افراد معتقدند که طرف مقالبشان به علت حواس پرتی با آنها برخورد داشته است.

شما رانندگان محترم می توانید با استفاده از بخش پرداخت جریمه رانندگی، قبض جریمه خود را پرداخت کنید، سخنگوی آکادمی جراحی های ارتوپدی می گوید که یک بررسی میدانی توسط آنها نشان داده، 90 درصد از مردم هر روز افرادی را می بینند که سر در موبایل خود بی توجه به اطراف مشغول راه رفتن هستند. 64 درصد از افرادی که در نظر سنجی شرکت داشته اند، باور دارند که چنین افرادی نمی توانند در خط مستقیم راه بروند.

در صورت نیاز به پرداخت قبض جریمه به بخش پرداخت قبوض مراجعه نموده و شناسه قبض و شناسه واریز را وارد نمایید. وی همچنین می افزاید که حدود 60 درصد عابرین پیاده به نوعی با تلفن همراه خود مشغول هستند. این فرد توصیه می کند که افراد در حین راه رفتن هرگز از موبایل خود استفاده نکنند و تنها روی مسیر پیش روی خود متمرکز شوند. پرداخت قبض جریمه به صورت اینترنتی خدمتی نو و جدید از دولت الکترونیک.

  • نادر تهرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی