جان بی قرار

دستنوشته های خواندنی

جان بی قرار

دستنوشته های خواندنی

مطالب و افکار زیبا

درباره شرکت ایرانسل

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ب.ظ
شارژ ایرانسل

درباره شرکت ایرانسل

ایرانسل شرکتی است که در تاریخ 6 آذر ماه 1385 پا به عرصه ی شرکت های ارائه دهنده سرویس های تلفن همراه نهاد این شرکت حاصل سرمایه گذاری مشترک دو شرکت گسترش الکترونیک ایران و ام تی ان آفریقای جنوبی بود. شرکت گسترش الکترونیک ایران خود دارای دو سهامدار عمده با عنوان بنیاد مستضعفین انقلاب اسلامی و صنایع الکترونیک ایران می باشد.

در ابتدا ایرانسل کار خود را در شهرهای تبریز، مشهد و تهران با ارائه سیم کارت های ایرانسل خود آغاز کرد. این شرکت موفق شد در سال 92 به عنوان بهترین اپراتور ایران انتخاب شود. از جمله خدمات ایرانسل میتوان به خرید شارژ اینترنتی، انتقال شارژ، خرید کارت شارژ ایرانسل و ... اشاره کرد.


نحوه ی خرید شارژ ایرانسل

اپراتور ایرانسل روش های متعددی را برای تهیه شارژ در نظر گرفته؛ از جمله خرید اینترنتی، خرید با استفاده از کد های USSD، خرید از خودپرداز و دستگاه های کارت خوان و روش های متعدد دیگر .... .یکی از روش های پر طرفدار خرید شارژ ایرانسل به صورت اینترنتی است که با توجه به فراگیر شدن اینترنت این روش هم به یک روش آسان و کارامد تبدیل شده است.

برای تهیه شارژ ایرانسل به صورت اینترنتی می توانید به روش زیر عمل کنید :
مراجعه به وبسایت ایتور و رفتن به قسمت خرید شارژ ایرانسل و انتخاب اپراتور مورد نظر که در این جا باید اپراتور ایرانسل انتخاب شود، سپس تکمیل مشخصات از قبیل شماره موبایل و ایمیل.
سپس درگاه پرداخت آنلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی دکمه پرداخت کلیک کنید تا به درگاه بانک متصل شوید. شما با وارد کردن شماره کارت و رمز اینترنتی خود میتوانید هزینه شارژ را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
بعد از تکمیل خرید به وبسایت ایتور باز خواهید گشت و میتوانید سیم کارت خود با استفاده از کد زیر و پین کد شارژی که هنگام خریداری دریافت کرده اید شارژ نمایید.


نحوه ی استفاده از کد شارژ ایرانسل

نحوه وارد کردن شارژ ایرانسل

نحوه ی ارسال شارژ برای سایر ایرانسلی ها

با استفاده از سرویس جدید ایرانسل شما می توانید با استفاده از یک خط ایرانسل با خرید یک کد شارژ از سایت ایتور تلفن مشترک مورد نظر را به صورت مستقیم شارژ کنید برای استفاده از این سرویس میتوانید به روش زیر عمل کنید:

ارسال شارژ ایرانسل

شماره مشترک مورد نظر را باید بدون صفر اولیه آن وارد کنید.
تعرفه ی استفاده از این سرویس پنجاه تومان میباشد که از شارژ ارسالی کسر میشود.

همچنین ایرانسل سرویس انتقال شارژ را به این منظور ارائه داده است تا بتوانید در مواقع لزوم برای دوستان و آشنایان خود از اعتبار موجود در سیم کارت خود به صورت مستقیم شارژ ایرانسل را انتقال دهید برای آشنایی بیشتر می توانید توضیحات این سرویس را در وبسایت ایتور به نشانی انتقال شارژ ایرانسل مشاهده نمایید.

ارسال شارژ به کاریران وایمکس

ارسال شارژ به این صورت به مشترکین وایمکس هیچگونه هزینه ای نخواهد داشت برای ارسال شارژ می توانید به تصویر بالا مراجعه کنید.

وبسایت ایتور همچنین سرویس خرید شارژ وایمکس را برای شما مهیا نموده است.

شارژ شگفت انگیز ایرانسل

شما می توانید با استفاده از این سرویس در یک بازه زمانی معین بیست درصد شارژ بیشتر از آنچه خریداری کرده اید شارژ ایرانسل دریافت نمایید با این شارژ میتوانید مکالمه کنید، پیامک ارسال کنید و از اینترنت استفاده کنید.

نحوه دریافت شارژ شگفت انگیز

برای دریافت شارژ شگفت انگیز ایرانسل کافیست شما این به جای شماره #شماره ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۱* از این شماره استفاده کنید: #شماره ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۴*

در تصویر زیر شارژ هدیه ی دریافتی و مهلت استفاده از آن را میتوانید مشاهده نمایید.

شارژ شگفت انگیز ایرانسل
  • نادر تهرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی